• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

300 tusen o söka

Goxu

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
28 Juli 2021
Meddelanden
123
Mottagna reaktioner
47
Poäng
157
Tror du han har en chans att få lån ifall vi ändrar de till 10-12 år
Mycket möjligt. Svårt att säga nu för tiden dock. Antar att hans betyg var bättre när ni sökte också.
3,1 låter lite högt utan lån eller anmärkningar dock. Har han många ff?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

sarkostik

Kunnig medlem
Poäng: 246
Blev medlem
14 Juli 2023
Meddelanden
254
Mottagna reaktioner
86
Poäng
246
Det är bara sms-lån jag har och kan inte ta samlingslån pga mkt ff och dålig UC så de bästa för att jag ska kunna spara och leva ett bättre liv är för honom att ta ett lån åt mig då det kommer ta flera år utan att ens kunna leva bra
Ni kan prova att söka Julalånet som inte använder sig av UC. De använder sig istället av Dun & Bradstreet (Bisnode) och Kreditz-körning mot bank

Om ni inte blir beviljade 300 k utan ett lägre belopp så gäller det att vara strategisk och lösa större lån med hög ränta. Därefter jobba stenhårt med att betala av de minsta skulderna.
 

Zaozi

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 637
Blev medlem
27 April 2020
Meddelanden
1 295
Mottagna reaktioner
689
Poäng
637
Klart det blir avslag på 3 år. Ring lendo och be dom ändra till 12-15 år. Gör inte en helt ny ansökan, då görs en ny kreditupplysning. Ringer du så ändrar dom bara. Men det måste ske inom 5 dagar från ansökningsdatum.
 

Bullens

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 677
Blev medlem
1 Maj 2014
Meddelanden
1 359
Mottagna reaktioner
797
Poäng
677
Är det din pojkvän som vill det här eller du?

Förstår han att om han tar lånet i sitt namn, och du får för dig att dra eller din ekonomi pajjar helt och du inte kan betala så får han betala hela summan?

För hans skull skriv ett ordentligt skuldebrev så han åtminstone har en chans att driva in pengarna från dig.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp